Česká revoluce dobyla slavného vítězství

27. února 2016 v 16:05 | Alexander1918 |  O myšlence

"Všichni se snaží změnit svět, ale nikdo nechce změnit sebe."

Lev Nikolajevič Tolstoj



Tenhle citát mi vyvstal na paměti potom, co jsem sledoval přenos jednoho politického pořadu na naší "veřejnoprávní" televizi a slyšel jsem věci, které tam padaly. Normálně by mě to asi tolik nerozčílilo, protože na polopravdy a lži směřující k očernění jsem si u některých názorových oponentů již zvykl, nicméně to bych den předtím nesměl nalézt výtisk novin z 5. května 1945, u kterého mi při čtení článků naskakovala husí kůže.

Abych to nějak uvedl, v pořadu šlo o to, kam směřuje náš stát a je jasné, že se názory zákonitě rozcházejí, když ale slušný člověk viděl a slyšel vyjádření jedné z komentujích diváků, tak musel... No...




Ta ženská tam vykládala věci o tom, že je učitelkou 1. stupně základní školy, jak se prvňáčci "zajímají o Hitlera," že jim musí vysvětlovat, že "Evropu osvobodili Američani," a že ji "desetileté děti prosí, aby v pořadu řekla, ať už skončí komunismus a zakáže se komunistická strana."

Učitelka 1. stupně základní školy...

Škola by měla být apolitický ústav, který má žáky a studenty naučit především, a teď to trochu zjednoduším, jazyky, matematiku a další důležité poznatky o světě. Nemá je ovšem v žádném případě učit, co je a co není "správný politický názor." Proto má být škola apolitická, žáci a studenti si musí tento názor utvářet sami, bez žádných podnětů z vnějšku.

Učitel musí být tedy profesionál a tímto se řídit. Nikdo neříká, že ve volném čase nemůže učitel podporovat své přesvědčení, ale tak musí činit ve svém volném čase. Jako profesionál tedy učitel musí přesně rozlišovat, kdy se tak chovat může, a kdy už je v apolitické instituci. Já sám chci pracovat jako učitel a jsem členem politické strany, nicméně věřím té učitelské myšlence, která platí už od Jana Amose Komenského, a to je předkládat mládeži nezkreslené informace bez propagandy. To se ovšem v současném školství nedaří a obávám se, že se to ani dařit v budoucnu nebude, protože povolání učitele je ve velmi špatném stavu. To je dané tím, že pedagogické fakulty studují lidé, kteří tam jdou, protože jsou "jednoduché." Sám znám mhoho takových lidí, u kterých se upřímně děsím toho, že "my budeme kolegové." Dokud se opravdu nezpřísní pravidla, která mají ve školství a na školách platit a nezačnou toto povolání dělat lidé, kteří těmto myšlenkám věří, nikdy se nic nezlepší. Naopak bude úroveň profesorů a samozřejmě i studentů upadat. A když začne upadat školství, upadne i celá společnost.

Běda takové společnosti.


Kdybych se měl ještě vrátit k té "učitelce..."

To, co ona tam říkala, tzn. toto tedy vykládá i žactvu na 1. stupni základní školy, je tak neskutečné překrucovaní světové, evropské a především naší historie, že já být rodičem dítěte na škole, kde ona "učí," tož bych do té školy došel a důrazně bych se proti takovému jednání ohradil. Co na to třeba říkají její nadřízení, takové věci jsou v pořádku?

Vždyť taková kreatura, omlouvám se za tento výraz, ale lepší jsem zatím nenašel, křiví myšlení a vymývá mozek už té nejmladší generaci.

Co je hlavní, ona vlastně říká jen své vlastní přesvědčení, rozhodně ne něco, co si myslí tyto malé děti.

Dítě na základní škole a především tedy na 1. stupni základní školy nemá ani šajna o tom, co to vlastně komunismus nebo komunista je. Ano, ve vyšších ročnících jako v 8. nebo 9. již možná ano, ale vzhledem k tomu, že ani na středních školách nemá mnoho lidí o politice ani potuchy, nedělám si žádné iluze.

Ale o tom to je. Podívejte se na dnešní úroveň absolventů. Kolik studentů dokáže samo přemýšlet, kolik jich dokáže samo logicky myslet?

A to je důsledek takových "učitelů," kteří prasí celou společnost. Tito absolventi nejsou nuceni k samostatné práci, ale vědí, že papouškování "vedoucího názoru" povede k pochvale. Nač učit žáky matematice, jazykům a pravdivé historii, když stačí, aby papouškovali její přitroublé a lživé názory. Pak se všichni divíme, že ze školy vypadnou zpola vygumované zombie.


Ona to ta ženská má asi opravdu v mozku nějak pomatené, že je snad bláznovství, aby učila děti. Ten fanatismus, který ji pryštěl z očí, i nenávist vůči Rusku, mně to normálně přišlo, že ona má snad stejně odhodlání zničit komunismus a Rusko jako měli pánové v černých uniformách s runami ve tvaru dvou blesků na klopách...

Ono je totiž po takovém shlédnutí průměrné "učitelky" na pováženou, proč se ve světovém žebříčku vzdělanosti stále propadáme, ale naopak v žebříčcích tykájících se vyhulenců a ožralců neustále stoupáme. A že u nás vzkvétá i šikana. Takové věci asi tuto paní moc nezajímají. Není to tak dávno, co jsem se v položertu ptal jednoho ogara, jestli není u nich na škole nějaká šikana. Odpovědí mi bylo: "Kde žiješ? Dneska se šikanují učitelé, ne žáci."

Jako mně se snad už jenom zdá nebo fakt nevím. Jací hlupáci se snaží takhle zviditelnit a pošpiňují památku mnoha milionů padlých, kteří padli i za její svobodu.

Já už jenom čekal, že začne oslavovat ty vrahy Mašíny a byl by kroužek uzavřen.


A na tohle musím přispívat koncesionářskými poplatky...


Co mě ale děsí nejvíce je fakt, že se začínají objevovat tendence, kdy se pomalu, ale jistě, začínají "omlouvat Němci, Wehrmacht a jednotky SS." Ono to začíná pomalu a nenápadně, nicméně se to stává čím dál tím víc zřetelným faktem. Ať už někdo tyto zrůdy ospravedlňuje slovy "Jen plnili rozkazy." nebo třeba tím, že se to "zvrtlo." atd. atd. atd.

Podle této logiky dojdeme k tomuto:

"Esesák, který nahnal nevinné lidi do plynových komor i ten, který tam nakonec vhodil "Cyklon B" dostali rozkaz od velitele tábora. Velitel tábora dostal rozkaz od vysokého důstojníka, který dostal rozkaz od Eichmanna. Eichmanna organizací Holocaustu pověřil Heydrich, kterého tím pověřil Himmler. Himmlerovi to nařídil sám Hitler, ale ten se zastřelil... Takže vlastně není koho soudit."

Každý člověk je samostatně uvažující bytost, která dokáže sama myslet i bez toho, co mu kdo nakáže, přikáže nebo rozkáže.

Proto je nutné soudit jednotlivce.

Nelze se stále vymlouvat na "systém."










"Staroměstská radnice hoří."
Pravý germánský duch, který se po celou dobu okupace našich zemí vychloubal svou kulturou a který prohlašoval Prahu za staré německé město, ukázal se ve skutečném světle při ničení všech historických hodnot, kterou byla psána historie českého národa. Německá zuřivost se nezastavila ani před památnou Staroměstskou radnicí, který byla v pravém slova smyslu skoro zničena. Již v pondělí byla radnice v palbě německých těžkých tankových zbraní a v úterý padla za oběť požáru, který byl znovu a znovu rozdmýcháván palbou SS tankových oddílů. Němci útočili pancéři a protiletadlovými děly. Čeští vlastenci se mohli bránit pouze pancéřovými pěstmi, několika málo kulomety, puškami a pistolemi. Během dopoledne se jim podařilo vyřídit dva německé tanky. Jeden z nich vyřadilo z boje hrdinné dvacetileté děvče pancéřovou pěstí. Byl to těžký německý tank..."

"Sovětské tanky u Loun."
... Ke kapitulaci Plzně o níž jsme již přinesli podrobnou zprávu, se ještě dozvídáme, že německý velitel města nabídl sám Američanům kapitulaci města a že americká vojska vjela do Plzně bez odporu. Při obsazování svého sídla se německý velitel zastřelil.
Louny byly bombardovány německým letectvem ještě v úterý večer mezi 19. a 20. hodinou. Poslední zprávy z Loun hlasí, že v bezprostředním okolí města byly zjištěny silnější skupiny sovětských tanků, které patří armádám, pronikajícím do Čech z prostoru u Drážďan.

"Praha vítá ruské spojence."
Středeční ráno přineslo nečekaný, ale tím radostnější obrat v situaci Prahy. Za jasného slunného dne zarachotily na několika vstupních silnicích do Prahy první mohutné tanky slavné rudé armády maršála Koněva. Postoupily od Berlína pod velením podplukovníka Zajceva rychlým pochodem nevídaným v dějinách války. - Českoslovenští vlastenci, kteří po čtyři dny bojovali o své drahé město, s radostnými slzami v očích, rozechvěni silou okamžiku, líbali osvoboditele, objímali se s nimi, zahrnovali je upřímnými projevy bratrské slovanské lásky. Pancéře sovětských tanků byly v okamžiku obsypány nadšenými lidmi. Každý chtěl alespoň poklepat na rámě nejstatečnějších bojovníků. Květiny celé Prahy se snesly v náručích na první ocelové posly našeho osvobození. ... Typické tváře tvrdých bojovníků s nacistickými vrahy Evropy se štastně usmívaly. ... Zatím co na Václavském náměstí rudoarmějci jsou nošeni na ramenou, jiné sovětské oddíly, vniknuvší do Prahy, bijí ještě nacistické bestie v jiných částech Prahy, jmenovitě v úseku Letné, Dejvic a Bubenče a vytlačují je z města.



Člověk tak čte tyto řádky a přemýšlí.


Zamýšlí se nad vyjádřeními té "učitelky."


Oni tito lidé musí mít vlastně velice těžký život. Jak je musí štvát, že existuje komunistická strana, která má podporu, jak je musí štvát Rusko, jak je musí štvát opoziční návrhy... Já bych to nedokázal, žít takový život plný nenávisti. Ano, člověk si stěžuje a nádává, ale cítit takovou nenávist k určitým skupinám, které vlastně ty parlamentní principy dodržují více než oni samotní? To rozhodně ne.

Tito lidé pořád říkají, jak je Rusko agresivní, ale nikdo se nepodivuje nad tím, jak NATO pomalu krouží okolo jejich hranic. Nikdo se nepodivuje nad tím, že USA i po roce 1989 neustále využivaly lety strategického letectva a dalo by se pokračovat dále. Ale ono se nakonec v historii ukáže. Abych použil takový hořce vtipný bonmot, celý "vtip" vlastně spočívá v tom, že Rusko války nezačíná, ono je totiž většinou pouze končí...


2. světová válka byla nejstrašlivější konflikt v dějinách.


Československo mělo více než 350 000 obětí. Velká Británie měla 450 000 obětí, USA také více než 400 000. Sovětský svaz měl 23 000 000 obětí, z toho 13 000 000 bylo vojáků.


A ta "učitelka" řekne: "Doučte se dějiny, Evropu osvobodili Američani."


Takový člověk u mě ztrácí veškerý respekt.

Tady nejde o žádnou ideologii, ale o obyčejnou lidskost.


Komunismus nebo kapitalismus.


13 milionů padlých vojáků za naši svobodu, kteří také chtěli žít, mít manželku, děti, žít spokojený život... To už není žádná politika.



Dopíšu už jenom jeden úryvek, nad kterým je fajn se zamyslet...



"Projev sovětského plukovníka k Čechům." (Plukovník Gudimov)

"Ruský národ a český i všechny národy slovanské jsou nepřemožitelné, protože slovanský lid bojuje za pravdu a svobodu proti utlačovatelům a proti nenáviděnému fašistickému jhu. Pravda zvítězí vždycky! Všemi slovanskými, národními spojenými silami bylo dnes zakončeno rozdrcení německých sil. ... Dnes se zakončilo to, co se muselo zakončiti. Tato pořážka i rozdrcení znamená nenávratný konec německého fašismu."


Alexander1918



 


Komentáře

1 Kalypsó Kalypsó | E-mail | Web | 27. února 2016 v 16:36

Mně už doma zakazují dívat se na TV, protože se akorát naštvu a ještě hodinu to "řeším". A ve škole by se politika vážně rozebírat neměla. Nebo by se aspoň neměla dělit na dobrou a zlou. S tvým článkem souhlasím. Není k tomu co dodat...

2 Egoped Egoped | E-mail | Web | 27. února 2016 v 18:19

O jaký pořad šlo? Chtěl bych se taky podívat.

3 Kosma Kosma | Web | 27. února 2016 v 20:54

Tak já nemůžu říct, že bych sama zažila nějakou apolitickou školu - když jsem byla na základce, proběhlo vystřídání režimu a výuka byla vždy přizpůsobena tomu, kdo zrovna vládl...

4 Alexander1918 Alexander1918 | Web | 28. února 2016 v 12:54

[1]:: Já se na TV tež už radši nedívám, maximálně tak nějaký sport. :-D Ale tady tohle mě zaujalo, no a samozřejmě i naštvalo. :-D
Díky za komentář a pochvalu. :-)

[2]:: "Máte slovo."
Klidně ti napíšu aj inkriminované minuty, jestli ti jde o to, zda nekecám. :-D

[3]:: To je právě to špatné. Aby se něco ve společnosti začalo měnit, musí se mládež, tedy nová generace, vychovávat v přísných a spravedlivých podmínkách. To je ovšem nemyslitelné, když ani učitelé, tedy ti největší nositelé hodnot, ty hodnoty nerespektují a oni sami se nějaké morálky vzdávají ve prospěch vlastní pohodlnosti, atd.

Fakt nevím, jak taková "učitelka" může někoho opravdu vychovávat, když teď prohlásila, že by se s komunisty měl konat nějaký "náš Norimberský proces..."

Koho asi tak chce soudit? Lidi, jako jsem třeba já? Ti, kteří měli být potrestáni jsou už dávno v jiných politických stranách a mnohdy jsou to ti, kteří rozhodují o naší budoucnosti a ti, které tahle "učitelka" uctívá...

5 Egoped Egoped | E-mail | Web | 29. února 2016 v 12:18

[4]: A jestli mi nejde o to, zda nekecáš, tak mi ty minuty nenapíšeš? :) Neměl jsem důvod ti nevěřit.

Teď už je to stejně jedno - podíval jsem se na to celé. Sám se divím, že takový estrádní pořad na ČT pořád ještě stále běží. Sice je fajn, že se tam může dostat ke slovu "člověk z lidu" (což jinde v televizi není téměř možné), ale to je bohužel zároveň i jeho největší slabinou.

Výstup té paní byl smutnou epizodou. V celém pořadu však ke smůle ne jedinou.

6 Alexander1918 Alexander1918 | Web | 29. února 2016 v 12:59

[5]: Vždyť já to psal jako vtípek, když se stejně většinou v diskuzích tak popichujeme. :-D Proto tam byl aj ten smajlík na konci.

On se člověk sice s názorovými oponenty většinou hádá, a to je v rámci demokracie v pořádku, nicméně by neměl překračovat určité hranice. Tahle "učitelka" byla už opravdu za hranou a je vcelku smutné, že jen kvůli nenávisti k určité části světa, se třeba v tomto případě uráží padlí vojáci. Jak jsem psal, to už není žádná politika, to je o lidskosti. Zrovna tahle paní je ale asi opravdu fanatik, protože její další vyjádření o nějakém "soudu," by mi přišly vtipné, pokud by nebyly až tak absurdní. Viz konec mého komentáře č.4.

Víš, co mě tak napadá? On si tenhle pořad hraje na takovou "solidní" diskuzi, ale to se v televizi a v rámci politiky asi prostě nedá ukočírovat. To už byl lepší ten pořad "Kotel," ten si aspoň na nic nehrál a občas tam byla aj sranda. :-D

7 Annie Annie | E-mail | Web | 29. února 2016 v 14:02

Nu, to je prosím vymývání mozku dětem... i já
taková jednu dobu byla, než jsem se v tom
začla hrabat trošičku více. To že se zajímá o Hitlera, to je fajn,
ovšem jako z jakých zdrojů mají tyto děti informace a nakolik nestrané
jsou to vidíme.....
Škola by měla děti naučit i našim dějnám, neb kdo dějiny nezná je lis
jež nevěří, že je stromu součástí... ale!Výuka dějepisu je holt dost
poznamená tím, co si myslí učitel. Taky jsmě takovou měli - vystudovala,
protože měla otce v okresním výboru před 1989, tak si udělala dvě vš, jinak
by jí tam nepustili... ale ona měla "nového" nejplněší hubu ze všech.
Víš, proč se tak zasahují všichni o implentování tutimuti do škol? Aby jsme dětem
vymyli mozek a mladá generace nic nezměnila... už se těším na ty gender vyvážené rasové
loutky... určitě tam bude i muslimská transexuálka v nikabu!

8 Annie Annie | E-mail | Web | 29. února 2016 v 14:03

*omlouvám se za chyby, ale moje rozezlení s té dámy mi vlilo do žil adrenalin*

9 Alexander1918 Alexander1918 | Web | 29. února 2016 v 14:23

[7]: Dneska to jde se školstvím do... pryč. Učitelé, kteří na to nemají vylezají fakulty, jen proto, že je úroveň tak strašně chabá. A když učitel nemá dostatečnou kvalitu, tož studenti budou stejní. A ta inkluze ve školství bude takový průšvih, že se veřejnost ani nebude stačit divit, co všechno je možné. Nebudou to zvládat učitelé (a řekl bych, že jich mnoho ze školství ještě uteče, protože se na to za ten "učitelský plat" vykašlou a půjdou raději někam do kanceláře), nebudou to zvládat ty postižené děti, nebudou to zvládat ty méně nadané děti a ty děti, které mají talent na tom budou tratit též, protože si uvědomí, že jim bude stačit "jet na půl plynu." Jen doufám, že než do školství nastoupím já, tak bude tahle hloupost dávno zrušená.

Jak píšeš o tom, kdo má čeho nejplnější hubu, tak v tom máš obrovskou pravdu. A je to vidět i tady na těch Valachoch. Tady se např. to náboženství drží snad nejvíce z celé republiky. O to víc je směšné vidět, jak ti největší soudruzi před rokem 1989 najednou i s dětmi chodí na ranní mše a jací jsou z nich největší chudáčci a kritici minulého režimu. Stejně tak ti, kteří nejvíc nadávají na KSČM jsou často staří soudruzi, kteří se snaží zakrýt to, že oni sami v minulosti byli prachobyčejnými kariéristy.

10 Slečna nikdo Slečna nikdo | Web | 29. února 2016 v 15:13

Nic není černobílé, část Evropy skutečně osvobodili Američané...

11 Alexander1918 Alexander1918 | Web | 29. února 2016 v 15:28

[10]: "Československo mělo více než 350 000 obětí. Velká Británie měla 450 000 obětí, USA také více než 400 000. Sovětský svaz měl 23 000 000 obětí, z toho 13 000 000 bylo vojáků."

Přijde ti, že já z mého výkladu 2. světové války vystrkuju americké zásluhy? Ne, nepřipadá, samozřejmě, protože já nic jednostranně nezpochybňuju. Na rozdíl od té zfanatizované "učitelky."

Proto je důležité říct to, co jsi napsala - "část Evropy." Jinou, velmi rozsáhlou, část osvobodil zase SSSR. A je nesmírně hnusné zpochybňovat zásluhy SSSR, protože takové počty obětí může znectít jen hlupák. Tak laskavě nepiš rádoby chytré věty o černobílém vidění, když mimo jsi tu očividně jen ty, protože si ani nedokážeš pořádně přečíst článek.

Na to jsem ale u tebe zvyklý, milá Eileen nebo jak se to vlastně teď jmenuješ. :-D ;-)

12 mojeverse mojeverse | E-mail | Web | 29. února 2016 v 15:59

[9]:  Je to drahý experiment, který prostě k ničemu nepovede... vědí to všichni, kdo jsou s dětma v kontaktu. Že budou mít rodiče výběr, jestli dají děcko do ZŠ nebo do speciální ZŠ? Jak budou mít na výběr... to bude ta škola otevřena třeba pro polovinu dětí? těžko! O tomhle bych si s tebou opravdu moc ráda pokecala....
Prostě logicky vzato dvě a dvě jsou 4, a mentálně postižené dítě, které kreslí šmouhy a má plíny, tak udělá ve třídě takový bordel. K tomu dva asistenti (jeden pro učitele, druhý pro žáka). A jak to děcko budem hodnotit? Dáme mu jedničku za to, že během toho co se osmáci učili lomené výrazy, ono si vybarvovalo veverku a ještě jí vybarvilo fialově? Pro ty děti to bude jen a jen poškozující... A ještě jeden logický konstrukt - děti se speciálnímu potřebami chodí do speciálních ZŠ, protože se jim mohou věnovat a co nejlépe je rozvinout. Myslet si, že se děti zapojí do kolektivu je blbost... děcka nesnášejí odlišnost. Takže se nic nenaučí a ještě bude sociálně frustrované... na to lze říct jen: Bravo páni poslanci, to je zase paskvil.

13 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 29. února 2016 v 20:26

Super článek, výstižné myšlenky. Nevymlouvat se na systém... Škola má nestranně dávat informace... Bohužel náš učitel dějepisu toto neumí. Připadá mi, že pořád oslavuje Ameriku, Izrael (ten hlavně) a tu naši slavnou demokracii... Na rozdíl náš profesor základů společenských věd je super. Nestranný a pesimistický :D

14 Annie Annie | E-mail | Web | 29. února 2016 v 20:33

[13]: Toho pesimistického profesora ti závidím... já si vždycky pomalu na SŠ připadala jako antiutopista nebo kazimír nebo něco podobného se svými chmurnými vizemi. Možná nebo snad právě proto jsem si zamilovala 1984...
My jsme pro jistotu na ZŠ i SŠ skončili probírání dějin rokem 1945, pak se zmínil jen v jedné větě 48,pak nějaké jména, pak 68,89.... takže jsem se snažila co nejvíc číst sama...

15 Alexander1918 Alexander1918 | Web | 29. února 2016 v 22:11

[12]: Přesně jak píšeš. Drtivá většina těch, kteří jsou přímo v tom vyučovacím procesu to pokládají za hloupost a nesouhlasí s tím. Naopak "teoretici" ze sněmovny to pokládají za úžasný nápad a "nutnost pro demokracii." Kde bude víc zkušeností z praxe je asi celkem jasné... A školy jsou "placené za žáka," takže se bude prostě zase v první řadě jednat o prachy a co největší využití finančních zdrojů, než aby se jednalo o opravdovou pomoc sférám školství, které to potřebují. Ti talentovaní a chytří budou tedy opět jen bržděni, protože ať si každý říká co chce, tempo třídy se musí přizpůsobit těm "nejslabším." To je holý fakt. Jeden učitel nedokáže utáhnout třídu poskládanou z 5 velmi nadaných lidí, z 15 průměrných a z 5 méně nadaných, postižených, atd. žáků. To prostě není v lidských silách poskytnout každému stejnou péči, trpět bude vždy minimálně jedna z těchto jmenovaných skupin.

[13]: Díky za pochvalu. :-D

[14]: Víš, co mi přijde vždycky nejvíc směšné? :-D Takoví ti lidé, kteří si přečtou 1984 nebo Farmu zvířat a najednou začnou zveřejňovat takové ty "hluboké" citáty od G. Orwella a začnou obviňovat komunisty, společné vlastnictví, apod. Přitom vůbec nepochopili podstatu celého díla, že Orwell vůbec nechtěl poukazovat jen na komunismus, ale právě na celý svět a jeho postupnou globalizaci, to, že se to samé může dít i v kapitalismu, atd. atd. A faktu, že sám Orwell byl socialista se neskutečně diví, co to jako má znamenat. :-D

16 Raja Luthriela Raja Luthriela | Web | 28. března 2016 v 14:39

Na ten pořad, já se nekoukám. Ještě by mě mohl nakazit nějakou zhovadilou ideologií. To už jsou lepší Simpsonovi.
S tím naším školstvím to jde ale stejně poslední roky do kopru. Před těmi pěti lety to leště šlo, ale teď?

[15]: Jinak, nám taky ve škole kdysi  řekli, že Orwell psal o úskalích komunismu a varoval před ním. Nevím. V té Farmě zvířat možná ano. Ale co se týče díla 1984, vidím se v něm hlavně dnes. Kamery na každém rohu a nikdo se nad tím nepozastavuje, hromada zákazů a příkazů, které odporují zdravému rozumu. Úplně převrácená terminologie. Uvedu pár příkladů z dnešní doby...
Vlastenec se nazývá nacistou a xenofobem. Sex se považuje za lásku. Zadupání morálky pod zem se jmenuje tolerance...
Zakazujou kouření, aby chránili lidstvo před škodlivým kouřem a nikotinem. A přitom daleko škodlivější a návykovější než nikotin, jsou ta přidaná aditiva co co se do cigaret přidávají, aby byly návykovější. Kdybych kouřila, pěstovala bych si tabák v květináči sama.
Měnění letního a zimního času. Tzn. manipulace s lidmi, s vesmírnými zákony. Já v tom vidím Satana.
Manipulace s dějinami. Umělé vyvolávání sporů, mediální boj proti nepříteli... Manipulace s veřejným míněním. myslím, že nemusím pokračovat.

17 Kvakva Kvakva | Web | 1. dubna 2016 v 15:12

som rada že aspon niekto postrehol zmysel mojho članku :D kedže sa chcem ešte pobavit tvoje komentáre som skryla ale neboj neskor ich zverejním :D

18 Alexander1918 Alexander1918 | Web | 1. dubna 2016 v 15:14

[16]: To já se tež nekoukám, spíš jsem se u toho náhodně zasekl, a tím pádem se naštval. :-D Školství... To už ani nekomentuju. :-)

Souhlasím s tebou, máš pravdu.

19 Alexander1918 Alexander1918 | Web | 1. dubna 2016 v 15:16

[17]: V pohodě. :-) Myslím, že je to dobrý krok, to sa ještě zasmějem. :-D

Aneb - "Je možné, že to tam přidávají, a je možné, že ta látka je jedovatá, ..."

No prostě... :-D :-D :-D

20 Anice Anice | Web | 4. dubna 2016 v 17:20

Ahoj,
pojď si přečíst další záživný článek z mého dne :-)

Anice

21 Alexander1918 Alexander1918 | Web | 7. dubna 2016 v 18:54

Reakce na komentář pana "Draka."

Je to poprvé, co komentář mažu, ale tohle tedy ne. Bez skrupulí lžete o nějaké agresivitě, zločinnosti, atd. A navíc se nestydíte zpochybnit zásluhy mnoha milionů padlých. A to vše jen kvůli vaší nenávisti k Rusku a Rusům.

Hloupě pletete G. Orwella, očividně jste povrchní a o jeho tvorbě a tvůrčích záměrech nevíte vůbec nic.

Ale co je vrchol, to je ubohé označování rodičů nějakými pejorativními výrazy. Nevíte vůbec nic, já bych mohl být ten první, který bych tady mohl brečet, jak nám něco vzali, jaké byli problémy, atd. Já se ale dokážu přenést, věřit a podporovat správnou myšlenku.

Lidé, jako jste vy, jsou očividně zaslepení majetkem a nenasytností, a proto nyní nejvíce křičíte a brečíte.

Je to k smíchu, většinou totiž tito lidé byli ještě před pár lety těmi největšími soudruhy. ;-)  :-)  :-D

22 Alexander1918 Alexander1918 | Web | 8. dubna 2016 v 10:01

Klid soudruhu, prdne ti žilka a co potom? :-D

Komentář na vaše další komentáře pro ostatní čtenáře, kteří na tento blog chodí nezaujatě.

Já vám nic nepodsouval, jen jsem poukázal na fakty. To naopak vy jste začal označovat mé rodiče pejorativními výrazy.

Vystudovat jste mohl, co chtěl, ale očividně Orwella nechápete, a nebo ho chápete, ale překrucujete si ho ke svým potřebám. To je snad ještě horší. ;-)  

Ano, komunisti. Ne každý v sobě dusí hromadu nenávisti jako vy a dokáže se přes něco takového přenést. To jen ten, který touží po všech těch polnostech a domech a nevím po čem všem ještě, se bojí. Nejsou schopní se ani o nic podělit, nejraději by všechno sežrali sami.

Chá chá, pane, pane, vy mi píšete, že jsem demagog a sám říkáte, že chci zavést totalitu... Jste směšný, kdybyste o mně něco věděl, tak byste takové hlouposti nepsal. A pokud bych si měl hrát stejně jako vy - vy zase podporujete lidi, kteří tenhle stát zničili, rozprodali a chovali/chovají se jako vlastizrádci. Děkuju za zničený život v té krásné "demokracii," kde pomalu nebudu mít ani na to, abych mohl dát dítě do nemocnice.

Já se, na rozdíl od vás a vašich trapných, ubohých a útočných komentářů, nemám za co stydět.

A ano, samozřejmě, že vaše komentáře mažu. Můžete se zeptat kohokoliv z mojich názorových oponentů a každý vám potvrdí, že opoziční komentáře nemažu, naopak vždycky polemizuju.

Mažu jen hulváty, burany, sprosťáky a nenávistné lidi. Měl byste té páry trochu upustit, žít s takovou nenávistí není moc dobré pro lidské tělo. :-) :-D

23 Alexander1918 Alexander1918 | Web | 8. dubna 2016 v 22:32

Komentář na třetí urážlivý komentář.

Očividně jsem vás zaujal, když jste mi věnoval tři dlouhé, ale i sprosté, emaily. :-)

Právě jste ukázal svoji úroveň, když neustále urážíte... No jo, potrefená husa zakejhala, aneb ten, kdo nejvíc křičí, od toho to fičí, kolaboranti se vždy snaší poukazovat na druhé a svou vinu zakrývat. :-D

Vy Orwella nechápete. Očividně. :-D ;-)

Žádnou nenávist jsem nepublikoval, to vy jste začal urážet a používat urážlivá označení. :-)

Celou dobu urážíte a pak jenom papouškujete to, co napíši já... Z toho normální člověk usoudí, že hulvát a buran jste vy.

Pokud podle jména poznáte charakter, tak vás vlastně obdivuju. Tímto byste se mohl živit, to jste vlastně senzibil. :-D Anebo ne, asi jste jen hulvát. ;-) :-D

Z vašich sprostých, urážlivých a ubohých komentářů si ovšem nic nedělám. I když jste urazil mé rodiče, což ovšem nyní popíráte, tak mě těší, že jsem získal dalšího věrného fanouška. Děkuji vám. :-)

Čest práci, soudruhu. :-D

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama